5 juni 2012

Fått, nytt och loppis...

Gick en runda med kameran idag, tog kort på sånt jag tycker mycket om i kök o vardagsrum.
En salig blandning mellan nytt, fått och loppisfynd. Kan inte bestämma mig för vilket jag tycker är snyggast så de får bli lite av varje.
Ljuslyktor har jag alltid haft pippi på, dessa gillar jag i glasmosaik..:)


Dessa köpta på rusta till jul passar bra hela året tycker jag, och
så klockan från loppis, vasen jag fått med en ljusslinga i.

Ett ljusfat med ljusbollar

Skål och ljuskoppar köpta på Bibo

Mera ljus:)
Och glassten jag fått av Amanda

Ljuslyktor som är lite sådär fulsnygga, kommer från min farmor.

Snöbollsljushållare, en har jag haft sen jag var liten o en har jag fått.

Denna är från min pappa

Senaste loppisfynden

Kaffekvarn från pappa och lite flaskor från loppis och en chokladbok:)

10 kr styck på loppis, gräddkannor passar perfekt att ha ljus i;)

Denna klocka är lite sådär fulsnygg med, men definitivt snyggare än den furuklocka som satt
där innan!!

Glasunderlägg från Indiska

Massa glasbukar från IKEA, utom den med mönster, sockerskålen från
Loppis:)


Ja de va saker som jag gillar, har svårt för att göra mig av med saker som man fått
eller som har en liten historia, ibland åker de in i ett skåp när jag tröttnar och sen kan de åka fram igen
då jag glömt hur fint jag tyckte de var hehe

Ha en bra vecka!!

1 kommentar:

  1. Så fina saker..
    Har oxå pippi på ljuslyktor :)
    Man kan aldrig få för många av dom..

    SvaraRadera